6.3.12

Müzmin bekarlardan Kutti


Eminim bu başlığa Kutay takılacaktır ya niye böyle diyorsun öyle değilim aslında ben çook duygusalım ,romantiğim falannn filaann...Kutayımız zor beğenir , kızlara duyurulur.

Kutay önümüzdeki günlerde Fransa da Les deux alpeslerde olacak şimdiden sosyal medyada arkadaşlarını özdendirmeye başladı. Aslında kombinini Fransa dönüşüne bırakacaktım ama dayanamadım yayınladım. Bu arada yeni cicilerde almış belki dönüşte tekrarını yaparız.

Ve işte Les deux alpes yolcusu kutti

Pozlarından da anlaşılacağı gibi hafiften hiperaktif olan kutay mavi ağırlıklı kombinle gözlere hitap ediyor. Kıyafetleriyle boardunun uyumu da görülmeye değer.



































Bütün aksesuarlarını göstereceğim diyen Kutayın sadece gözleri gözüküyor Renkli yüz maskesini beğensemde goggle için aynı yorumu yapamayacağım. 

Mavinin farklı bir tonunda olan eldivenlerini pantolonuyla kombinlemiş, Eldivenlerin siyah kısımları hareket katmış. 



Pantolonunu çok beğendim , modeli ,rengi , cepleriyle bence bu sporun çizgisini yansıtıyor.




Siyah beyaz bağcıklı botları eldiven ve pantolonla uyumlu.




Kutayla beraber Les Duex Alpes’e giden tüm arkadaşlarıma iyi tatiller diliyorum. Dikkatli olun ve hiç durmadan kayın.

Kask:Giro
Goggle:Anon
Maske:Gnarly
Eldiven:Quicksilver
Mont:Special Blend
Pantolon:Nike
Bot:Flow
Board:Burton
Bağlama:Burton








3 yorum:

  1. tüpçü ne ya??? sende bu arada hava sisliydi iridium lensli gözlüğümü ondan takmamiştim, zaten bu kartalkaya sayısındaki çekimlerdi, le deux alps sayılı çekimlerinizde dediğiniz gibi sizi etkileyecek yeniliklerim ile geleceğim...

    YanıtlaSil
  2. evet evet istiyoruz ben merakla bekliyorum mırto anlattı , yeni çekimin çok güzel olacak

    YanıtlaSil