6.2.12

Gönülleri Fetheden Burak

Geçen hafta İstanbul ciddi karlı günler geçirdi. İstanbullular karlara doydu, dağa gitmiş kadar oldu. Hafta sonu ise İstanbul da hava bahardan kalma günler gibiydi. Bende hafta açılışını güneşli bir günde yaptığımız çekimle açmak istedim. Sıcakkanlı arkadaşımız Burak kızların gönlünü fethettiği gibi yaptığı kombinle bakalım sizin gönlünüzü fethedebilecek mi?

İki tezat renk olan mavi yeşili ben uyum olarak çok severim. Burak bugün Uludağdaymış aman nazarımız değmesin J






















Elektrik gözlükleriyle softshelli son derece uyumlu. Mavinin güzel bir tonunu yakalayarak Burak benden geçer not aldıJ Montu biraz daha uzun olsa  sizce de daha tarz olmaz mı?





















Pantolon bol kesim ve rengiyle ben buradayım dedirten cinsten . Kullanışlı cebinide Burak hemen doldurmuş. Cebindeki buradan çok net belli olmuyor ama volcom logosunu seçebiliyorum. Burak eldivenlerini cebine koymuş.Merak edenler için eldivenleri beyaz fon üstüne renkliJ





















Botlar ilk görünümde spor ayakkabı görüntüsü veriyor bence bu kombinle burak son derece spor bir tarz yakalamış.























Bu hafta İstanbul'a yine kar geliyormuş. Ne güzel benim gibi sevinenler var mı ?

Herkese iyi haftalar

Kask: Red Trace
Goggle: Elektric
Softshell:686
Pantolon : Quicksilver
Bot: Burton Hail
Eldiven:Volcom
Board :Burton uninc
Bağlama: Burton Cartel






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder