14.3.12

Tulumuyla iddialı Evren

Bilmem hatırlar mısınız ? Uğur’un kombinini yayınladıktan sonra tüm sosyal medya kanallarında Evren tulumuyla ilgili iddiasını ortaya koymuştu. Ne mutlu ki bana dağda onu yakalama fırsatı buldum.

Evren’e onuda çekeyim bunuda çekeyim derken talihsiz bir olay yaşadık . Goggle çalındı,  Evren’in dağdaki ilk günüydü ve tahmin edersiniz ki gözlüksüz kaymak cidden zordur. Bu nedenlede çekimi tam tamamlayamadık.

İşte size o günden çekebildiğimiz kareler.

Evreni dağda görseniz yanyana bir fotoğraf istemez misiniz? Ben bu görüntüsüne bayıldım. Maske nasılda yakışmış değil mi? Ben şahsen dağda böyle enteresan temaları görmeyi isterim. Tulum zaten iddia ettiği kadar şık bence.






























































İşte maskenin yakından görünüşü , burnunun kırmızısı kombinle patlamış.  

































Tulum çift parça görünümlü ancak yanıltmasın aslında tek parça.

































Ve tulumla birebir aynı eldivenler, ben çok beğendim .

































Ve evren bot seçiminde de renk tonlarını yakalarak uyumunu bozmadan kombinini tamamlamış. Ben botta farklı bir renk seçebilirdim nedense bu tuluma neon sarı bir bot hayal ettim J

































Sezon sonlarına doğru yaklaştığımız bu günlerde daha fotoğrafını çekmek ve yayınlamak istediğim bir sürü arkadaşım var. Umuyorum ki bu sene sezon geç kapanır.

Sevgilerle,


Maske: Slipknot Clown
Goggle: Çalındı ama anısına Dx
Eldiven:Burton
Tulum:Burton
Bot: Burton


2 yorum:

  1. ya açıklamada demişsiniz ki aynanın karşısına geçenler için.Ben de o tiplerdenim ve maskeyle mont uyumuna hala karar veremedim fikrinizi alabilir miyim?

    http://www.maceracumhuriyeti.com/Wind-Polarwind-Carving-Red-Bandana_4668.html#0
    http://www.kingofsnow.co.uk/images/oneill-pm-tilted-jkt12-5023.jpg

    NOT:pantolon sarı

    YanıtlaSil